در ادامه ی ماجراهای تولد

امروز تولد دوست لیدا بود و من قرار بود بعد از تموم شدن جشن برم دنبالش.از اونجایی که دوستش دورگه هست و مادرش روس هست من داشتم فکر میکردم الان که درو باز کرد من باید با فضاحت تمام روسی دست و پا شکسته ای که از قدیم یادم مونده رو صحبت کنم یا شانسم میگه و پدرش درو باز میکنه که در باز شد و یه خانم قد بلندِ بلوند چشم ابی درو باز کرد.خواستم به روسی بگم سلام که هول شدم و دقیقا عین همیشه تو مواقع حساس خیلی ناخوداگاه به فارسی گفتم:

-سلام

لبخندی زد و به فارسی بدون لهجه زیادی گفت:

-سلاااام خوبی!؟

متعجب ازش خواستم لیدا رو صدا بزنه و بعدش متعجب تر دیدم که باز با فارسی گفت:

-لیدا کجایی!؟اومدن دنبالت

و من متعجب تر شدم.از منم فارسی رو راحت تر و بدون لهجه تر حرف میزد😂😂

خلاصه که خیلی هنگ کردم😂


دیروزم که تولد لیدا بود همین دوستش اومده بود.برای اولین بار دیدم امیر رفت سمت یه دختر بچه و کلی باهاش بازی کرد.بعدشم بردش تو اتاقش و وسایلاش رو بهش نشون میداد.وقتی رفتم تو اتاق دیدم کنار میز امیر وایسادن و امیر داره براش از ماهی که خریده و توی تنگه حرف میزنه دیانا هم با ذوق گوش میده ازش سوال میپرسه.منم با ذوق به امیر گفتم:

-یه خواهشی بکنم ازت!؟

گفت:

-بگو

گفتم:

-میشه وقتی خواستی ازدواج کنی زن روس بگیری!؟دلم میخواد برادر زاده ام همینقدر بلوندو سفید و خوشگل باشه😂😂😂

یکم پوکر فیس نگاهم کرد و رفت😂

اخرشم نفهمیدم مگه پیشنهادم چش بود!؟😂


پ.ن:عیدتون مبارک:)

۴ موافق ۰ مخالف
بلوند و سفید و خوشگل
تولد و عید باهم مبارک :)))))

اره خب اکثریت اینایی که اینجا زن روس گرفتن دخترای بلوند و سفیدی دارن با رنگ چشمای قهوه ای:)

بعدشم بده ادم برادرزاده اش خوشگل باشه!؟😂به فکرشم نمیفهمه که الان😂چند صباح دیگه میفهمه که نفهمیده😂


ممنونم عید شما هم مبارک:))))

یه هفته سلامتی نتیجه داد؟ خوب بود تولد؟ :)

بلی بلی جواب داد:)))

لباس که توی تنم خوب بود و اینکه تونستم جوش نزنم برای تولد😂و بعدش اینکه حس میکردم خونم چرب شده الان حس بهتری دارم
خلاصه که حس کردم همون دختری شدم که میرفت باشگاه و رژیم هرروزش سالم خوری بود:)))کلا حس خوبی میده بهم:)
تولد که عالی جای شما خالی:)))

سلام :)
داداشت دیگه چیزی نگفت ؟

عیدتون مبارک :)

سلام:)

نه:(کاش ته تهش واقعا زنش روس باشه😂یا هر ملیت دیگه غیر ایران😂:)))


عید شما هم مبارک:)

خب الحمدلله :)
میگم بدم نیست ادامه داشته باشه سالم خوری هااا :دی

دوستان به جای ما :)*

اره واقعا الحمدالله:)))


اره تصمیم گرفتم این چیپس و نوشابه هرشب رو تبدیل کنم به هفته ای یک بار:)
ادم حس بهتری داره:))))

مرسی:)))

هنوز داغه نمیدونه که شما چقدر دلسوز هستید :)
تولد و عید مبارک 🌷

بله بله:)هدفم فقط اینه که هرچی اون بچه بنده هدا گفت مامانش نگه اره جون عمه ات😂😂

ممنونم عید شما هم مبارک:)

ما روس نیستیم اما جفتمونم بچگی هامون بلوند وسفید بودیم
همسر چشم های دورنگی هم دارن
بچه مون به بلال حبشی نره شانس آوردیم

متاهلی!؟:)



نه نه مطمن باش که خیلی سفید و بلوند میشه:)

اره عزیزم تازه عروسم🙈

مبارک باشه😍😍😍😍

خوشبخت بشین الهی:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان