من باب گریه ی دخترها

شنیدین میگن دخترا وقتی گریه میکنن خوشگلتر میشن!؟
واقعا نمیدونم این جمله رو اولین بار چه کسی گفته و به دنبالش چند نفر پشت سر هم بدون فکر این جمله رو بازگو کردن اما میدونم که هیچ دختری بعد از چهارساعت گریه ی پیاپی در حالی که چشماش ریز ریز شده و یه دنیا پف کرده و مردمک چشمش توی یه دریای خون شناوره و وقتی که بینی اش قدر بینی بالوتلی ورم کرده و کبودی های روش ناشی از پاک کردن بیش از حدش با دستمال و جفت واشر های شل شده اش و لب هایی که کبود شده و بزرگتر از حد معمول نشون میده چه جذابیت خاصی داره که مد نظر باشه اما میدونم که با این جمله اصلا اصلا نمیتونین فکر یه دختر رو از موضوع مهمی که داره براش گریه میکنه به سمت خوشگلی سوق بدین.اون لحظه خود شما هم از دیدن اون قیافه خوف میکنین چه برسه به بقیه.


دارم فکر میکنم برای امشب که مهمون داریم ایا این شاخصه هایی که گفتم از بین میره یا قراره توی اتاق خودمو حبس کنم.جدای این مسئله و انگیزه کافی رو برای تموم کردن نوشته ای که خیلی وقت بود نصفه بدون ویرایش مونده بود رو پیدا کردم...باشد که اعصابم رو اروم بکنه.
همچنین امروز کشف کردم من وقتی گریه میکنم ذائقه چشاییم از بین میره.امروز بعد از اینکه حسابی نشستم و برای مامانم گریه کردم و اونم با حوصله گوش کرد به حرفام یه قهوه دم کردم تا بلکه تلخیش مثل همیشه تلخی زندگیم رو از بین ببره و سردردمم خوب کنه اما اصلا نتونستم طعمش رو احساس کنم.


خودم معتقدم ادم فقط با مامانش اروم میشه.امروز بعد از چندین ماه توی خودم ریختن کاملا منفجر شدم و متلاشی شده روی مبل حسابی اشک ریختم و هزیون گفتم.مامانمم با صبر و حوصله به تک تک حرفام گوش داد و حسابی با حرفاش ارومم کرد.حالا!؟حسابی که نه اما خیلی خیلی اروم تر از اول صبحمم.
۴ موافق ۰ مخالف
خوشگل تر نمیشن ولی آدم دلش بیشتر میسوزه :(

از دلسوزی هم خوشم نمیاد.

فکر نمیکنم وقتی قیافه ادم اینجوری باشه حس دلسوزی هم برانگیخته بشه...خودم اگه باشم فقط فرار میکنم.
یه دوستی داشتم وقتی گریه میکرد رنگ چشماش بنفش میشد.تنها کسی بود که عاشق این بودم که گریه کنه و من تماشاش کنم نمیدونم چرا ولی خیلی خوشگل میشد:)فقط و فقط توی جهان اونو میدونم:)

ولی من یادم نمیاد دختری رو دیده باشم که با گریه خوشگل شده باشه . با خنده شاید ولی گریه ... نمی دونم

خنده که هر ادمی رو ده برابر زیبا میکنه:)

اصل گریه اس که من فقط این دوستم رو میدونم.به جرات میتونم بگم چشماش موقع گریه یه اثر هنری میشد.اما خب بازم همیشه سریع میخندوندمش تا چشماش زیاد از حد تغییر رنگ نداده و کسی نفهمیده:)

ولی اینکه بنفش میشه خیلی عجیبه / اولین باره میشنوم

حیف که چند سالی هست که نمیبینمش اگر میدیدمش با اجازه اش عکس میگرفتم و چشماش رو میفرستادم تا ببینین...واقعا عجیب بود:)

البته رنگ خود چشمش هم خاص بود اما دیگه بنفش تا حد زیادی خاص ترش میکرد:)

:(
چرا گریه کردی این همه... 

استرس:)

الهی... :(
حالا بهتری؟

شکر خدا:)

من که شبیه زامبی میشم
الهی من دلم نمیاد برا مامانم دردل کنم میترسم ناراحت شه

کی نمیشه؟:))))

من دیه خیلی رو مرز انفجار باشم شروع میکنم به هزیون گفتن:)

من فقط یکی دوبار جلوی دیگران گریه کردم یه بارش جلوی دختر عموی مامانم بود اونم چون خیلی دوستش دارم و باهاش حس نزدیکی دارم؛ توی اوج گریه بودم که یهو برگشت گفت تا حالا کسی بهت گفته وقتی گریه می‌کنی چقدر زشت میشی؟ 
دیگه جلوی هیچکس گریه نکردم :))))

اره ادم خیلی ترسناک میشه:)

ان شا اللله نمیشه حال دلت محشر و معرکه باشه:)))

آدم دلش میسوزه..

اره:)

والا من یه بار از دستم در رفت جلوی خودت گریم گرفت اونم بهم گفتی خیلی زشت شدی.😐
بعدشم گفتم چرا گریه میکنم گفتی اصلا مهم نیست و به تو ربطی نداره چرا گریه میکنی.😐
کلا دیگه سعی میکنم جلو هرکی گریه کردم جلو تو یکی نکنم.😐✋

من!؟؟؟؟من بهت گفتم!؟؟؟

آره خود خودت😂

من!؟وای من کی گفتم!؟؟؟؟؟😱😱

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان