چالش:چند چیز عجیب من

خب برسیم به چالش چند نکته عجیب راجب من:

١.من برنج و سالاد و گوجه کباب شده رو به صورت یه غذای مستقل توی منوی غذاییم دارم و بابتش کلی مسخره میشم:)تازه به فست فود و کباب هم ترجیح میدمش:)

٢.همیشه اولین لیوان چای قوری باید برای من باشه و چایی به شدت کمرنگ وگرنه اصلا نمیخورم.

٣.وقتی حوصله ام سر میره و با خانواده یا دوستان میرم بیرون برای تفریح باید حتما حتما یه چیزی بخرم و بخورم وگرنه اصلا بهم خوش نمیگذره:)))))

٤.وقتی میریم برای تفریح بیرون یا تعدادمون باید خیلی شلوغ باشه یا خودم تنها باشم با سه چهار نفر بهم خوش نمیگذره:))))

٥.من بلدم فسنجون درست کنم ولی نیمرو و املت بلد نیستم:)))

٦.من یه رمان دارم مینویسم که پنج ساله ادامه داره و هیچوقت تموم نمیشه:)

٧.سال اول راهنمایی یه کاموا و یه جفت میله بافتنی خریدم اما با اون کاموا هزار مدل شالگردن بافتم و شکافتم اخرشم هیچی نشده و همچنان کاموا هستش و گوشه خونه اس:)

٨.توی هر فصلی خونه باید فریزر باشه و من برم زیر پتو به طور کامل تا زندگی بهم مزه بده.

٩.خونه باید توی تاریکی محض باشه و چشم هیچ کجا رو نبینه تا خوابم ببره:)

١٠.بارون که میباره من حتما باید زیر بارون باشم.چندباری مامان درو روم قفل کرده که نرم و سرما نخورم اما من هر سری از پنجره فرار میکنم:))))))بدون چتر و لباس بارونی:)))))

١١.همیشه وقتی شادم خل خلی ترین اهنگا رو گوش میدم.مثلا اهنگ اخه من مرض دارم اشکین یا اسمت چی چیه ارش...یا کج کلاه خان گوگوش...باهاشم خیلی حال میکنم:))))

١٢.من خورشت رو از ظرف اَلک رد میکنم و فقط اب خالصش رو روی برنجم میریزم در صورت اجبار میخورم:)

مرسی از اقای هاتف که این چالش رو برگزار کردن

اگر میخواین راجب این چالش بیشتر بدونین برین اینجا.

۳ موافق ۰ مخالف
سلام :)

قشنگ بود الهام بانو ...

ولی هرکسی تو زندگی عجایب منحصر به خودش رو داره ...

بله برای همین هم چیز خیلی بامزه ای هست نوشتنش:)



راستی سلام خوبین!؟

۵.جدی که نمیگی؟:))
۸.پتو^_^
۱۰- :))

چرا جدی ام راجب پنج:))))من سخت ترین غذا ها رو بلدم ولی نیمرو و املت بلد نیستم:))))اصلا نمیخورمم😂😂


تو خونه به اتاق من میگن سرداب هم سرد سرد هم تاریکه همیشه یه هشت لایه پتو هم رو تختمه😐😂


واسه مورد ده هم واسه خودم یه پا جیمز باندم😂😂

۵
خودم بیام یادت بدم؟ :))

بیا بیا:))))😍😍

سلام. منظورم میدان برج هست کع دارن درستش میکنن. 

بوشهری هستین!؟

فقط تو 11و 6 باهات تفاهم ندارم باقیش صد درصد همینم
برنج و گوجه کبابی با کمی آبلیمو با جوجه چه فرقی داره؟!
برنج و سالاد شیرازی هم با قرمه سبزی هیج فرقی نداره اصلا خوشمزه تره
منم دو تا کاموا دارم هر بلایی سرش اوردم هیچی نشد=))
خیلی جالب بود انقدر تفاهم

وای ابلیمووووو نگم برات😍😍

قرمه سبزی دوست ندارم:)

جدی کاموا هم داری!؟؟؟؟؟؟؟؟عجججب
چقدر تفاهم:)))

اره والا
یه کاموا کرم یه قهوه ای شاید باورت نشه به نظرم تو همون راهنمایی گرفتمش برای حرفه و فن گرفتم هنوز دارمش 
زمستونا حسم میاد ببافم میگیرم دستم اخر زمستون میشکافم=))

وااای اره راهنمایی بود برای حرفه:))))

دقیییقاااا زمستونا میبافم یکم میگذره میشکافم😂😂😂

سلام.  بله همشهری.
خوش میگذره؟
یاعلی

سلام

بله
ممنونم
روزتون خوش

چه عادتای عجیب غریب و با‌نمکی ^__^

😅😅😅مرسی

۲ اما غلیظ، ولی نه در حد نوشابه 😊

😂😂😂نه من کمرنگ کمرنگ بابا میگه چایی ها پلیس دیدن😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان