اندراحوالات یک دختر حواس پرت

دیشب تقریبا ساعت های ده شب انقدر هوا دلبری کرد انقدر دلبری کرد که با عجله لباسم رو پوشیدم و کیف به دوش از خونه زدم بیرون.همین که از در خونه اومدم بیرون حس کردم چقدر سبکم هااااا!بازم اهمیت ندادم و تا در حیاط هم رفتم.حالا کوچه ی همیشه خلوت ما دیشب حسابی شلوغ بود...منم برعکس همیشه که سرم رو مینداختم پایین و بی سلام اهسته محل رو ترک میکردم دیروز با سر برافراشته یه سه چهارنفری رو با سلامام مشعوف کردم...خلاصه چشمتون روز بد نبینه همینجوری داشتم فک میکردم چرا انقدر حس من چقدر خوشبختم همه چی ارومه دارم که یهویی دیدم ای داد بیداد بدون مانتو و شال اومدم بیرون:/

همینقدر افتضاح با یه تیشرت صورتی  که روش عکس دوتا کاپ قهوه وسط یه قلب بزرگ داره...دیدم چقدر همه داشتن با تعجب میدیدن هااااا.خلاصه که ابهتم تو در و همسایه ریخت:(

فقط سعی میکنم خودمو با این حرفا اروم کنم که ایرادی نداره خدا رو شکر با تیشرت خرسکی هات نرفتی که کلا بی شرف بشی:/

با خودزنی اومدم خونه تصمیم گرفتم قید رفتن رو بزنم دیدم هوا خیلی خفن تر از این حرفاس دیگه مانتو و شالمم پوشیدم و وقتی جلوی اینه خودم رو چک کردم رفتم.

چه طرز حواسه خب!؟مسئولین چرا به این کنکور کوفتی رسیدگی نمیکنین!؟ما دیگه داریم کاملا از کنترل خودمونم خارج میشیم:/

۴ موافق ۰ مخالف
ای وااااای عالی بود:)))) خیلی هم خوب :))) 

ابروم رفت😂😭🤦🏼‍♀️اصلا یه وضعی

وای خیلی بد میشه اینجوری

نگم.چقدر بد براتون:(

ابروم رفت

واقعا؟!؟
من همیشه پیش خودم میگفتم اگه اینجوری بشه چه میشه و اینا... ولی هیچ وقت به مرحله اقدام نرسید! 
عاشقتم :)

من دوبار به منصه ظهور رسیده

یه بارش دوم راهنمایی بودم که تا دم در کلاس زبانم همینجوری بدون مانتو و شال رفتم
یه بارم دیروز تا کوچه:(((((
ابهتم ریخت
میگن تا سه نشه بازی نشه😭😭😭😭خدا سومیش رو به خیر کنه

منم منم:)))

نه دیگه انصافا نذار به سه برسه!
دخترم اینجا ایران است. اروپا نیست که :))

والا منم همش با خودم تکرار میکنم ولی خب یهویی هول میشم میپرم بیرون یهویی میبینم هیچی تنم نی😂😂😂تازه خودمم نمیفهمم مردم هی نگاه میکنن متوجه میشم😂🤦🏼‍♀️

لابد فک کردن زمان به دهه ۵۰ برگشته 😂
احیانا هوا شرجی نشد؟ داد بزنه من تابستونم؟ 😂😁

😂😂😂😂😂😂

بلا به دور با اون دامنای بلند راسته و بلوز های مردونه استین سه ربع و یه کمربند چرم دور کمر که باریک به نظر بیاد و یه ساعت بند باریک که صفحه اش جلوی دست بسته میشد با بند مشکی
ابروهای هلال باریک و موهای کوتاه پوش داده شده پف کرده😂😂
نه دیگه در اون حدم نبودم😂😂😂شبیه کولی های قرن الان خارج شده بودم😂

امیدوارم یه روزی بیاد که اینطوری بیرون رفتن ایراد نباشه :))

نه حالا ایرادم نباشه برای خودم مهمه پوششم مورد قبول خودم باشه ولی خب در کل خیلی سوتی بود:)

کنکور واقعا اثرات وحشتناکی میزاره :///

ولی خب البته در قدم مبارزه علیه حجاب اجباری قدم بسیاااار موثری برداشتی 
برو ببین عکست رو جلد نیویورک تایمز چاپ نشده؟

حالا اینا رو هم بگین تا بیان به جرم دختر انقلاب یا پیاه روی بدون حجاب ببرنم

اقا به خدا ما از اوناش نیستیم:)
حجاب اجباری قبول ندارم ولی خودم پوششم در خد خودم باید باشه:)البته که محجبه هم نیستم ولی در حد تایید خودم هست:)

منم یه بار روسری یادم رفت سرم کنم ولی خوب اینقدر بقیه چپ چپ نگام کردن خودم فهمیدم حتما یه گندی زدم

اره دیدی چجوری نگاه میکنن!؟ادم میخواد دق کنه😂😂😂😂

از طرف دختران چهارشنبه های سفید ازت قدردانی و تشکر میکنم :)

استغفرالله😂😂😂😂

من فقط کیف جا میذارم اینور اون ور:/
اونم وقتی توش پول هست و میخوام حواسم بهش باشه:/

کیف رو بچه بودم خیلی جا میگذاشتم الان وقتی میخوام یه محل رو ترک کنم حتی اگه عجله داشته باشم باید صدبار قسمت هایی که توی اون مکان بودم رو چک کنم تا مطمن بشم چیزی جا نگذاشتم:)

من سه سال تو خط تهران شمالم
فکر کنم هرچی جا بمونه راننده ها فکر میکنن برای مگ باشه=))
الان دیگه بهتر شدم

😂😂😂😂وای چقدز تو اتوبوس چیز میز جا میذاشتم و حرص میخورم

خداروشکر تبدیل شد به وسواس دیه حا نمیمونه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان