صندلی داغ




خب منم بالاخره نشستم روی این صندلی...هرسوالی دوست داشتین بپرسین:)

۶ موافق ۰ مخالف
اولین بارمه میام وبلاگت و عرض سلام و ادب و احترام دارم
سوال اول: نمی‌خوای نسبت به پروفایل وبلاگت تجدید نظر کنی و یه کم بیشتر راجع به خودت توضیح بدی؟
سوال دوم: چند ساله وبلاگ داری؟
سه. آیا آرشیوت برات مهمه که حفظ بشه یا به راحتی پاکش می‌کنی؟
چهار. کدوم پستت رو خیلی دوست داری؟
پنج. دوست داری سر به تنِ کدوم پستت نباشه؟
شش. چند تا وبلاگ داشتی تا حالا؟
هفت. ستاره‌ی کدوم وبلاگ‌ها رو زودتر خاموش می‌کنی که زودتر بخونیدش؟
هشت. وبلاگی هست که یواشکی بخونی؟
نه. شده از کامنتت برای یه وبلاگی پشیمون بشی؟

سلام مرسی که سر زدین
1.راستش دلم میخوادا ولی نمیدونم چی باید بنویسم
2.من از اول دبیرستان وبلاگ داشتم تا الان و موضوعاتش مختلف بود ^^
3.نه برام مهمه حفظ بشه
4.قلبت را بگذار و برو
5پستام رو دوست دارم هیچکدوم:)
6.پنج تا
7.حوا و ارکیده و ایدا:)
8.نه برای همه کامنت میذارم:)
9.بله:)

به به الهام جون :)
۱. اهل کجایی؟
۲. چه رشته ای دوست داری قبول بشی؟
۳.تا حالا عاشق شدی؟  :)

سلام:)
1.بوشهر
2.پزشکی رو از ته دل دوست دارم:)
3.تو بچگی از کسی خوشم میومد ولی عاشق نه اصلا بهش اعتقاد ندارم:)

(اگر مثل خیلی ها وقت و حوصله نداری و نمی دونی صندلی داغ چیه حذف کن سوالامو)
۱. چه کسی تورو با دنیای وبلاگ آشنا کرد
۲. چند ساله می نویسی؟
۳.هدفت از نوشتن وبلاگ چیه؟
۴. فکر می کنی تا کجا بتونی ادامه اش بدی؟
۵. به نظرت وبلاگ نویسی قانون و قاعده و چهارچوب داره؟
۶. شروعت چگونه بود؟ یعنی چطور شروع کردی به وبلاگ نویسی؟
۷. از کجا وبلاگ نوشتن رو یاد گرفتی . از آدما پرسیدی یا رفتی آموزش دیدی
۸. مخاطب هدفت کیه؟ یعنی برای کی می نویسی؟
۹.وضعیت وبلاگنویسی رو چطور می بینی؟
۱۰. به کم نویسی اعتقاد داری یا به نظرت باید بلند نوشت؟ یعنی وبلاگ باید نوشته هاش کوتاه باشه یا نه باید بلند نوشت تا مخاطب عادت کنه؟

یه بسم الله میگم اب دهنم رو قورت میدم با کمک و یاری خداوند شروع میکنم:)
1.راستش خاله ام اولین وبلاگم رو زد و بهم گفت بنویس:)
2.خیلی ساله از اول دبیرستان تا الان 6 سال
3.خالی کردن ذهن مغشوشم
4.تا خیلی سال بعد:)
5.بله داره برای هرکس متفاوته
6.شروعش تابستون90 یا 91 بود که یه قسمت از اولین داستانم رو گذاشتم:)
7.خودم ریز ریز یاد گرفتم اما اولیش رو خاله ام برام ساخت و خب بعضی سوالاتم رو از ال میپرسم:)
9.راستش با ظهور شبکه های اجتماعی کمرنگ شده...همه با کانال کارشون رو راه می اندازن که خب خیلی بده هرچیزی باید سر جاش باشه
10.برام فرقی نمیکنه گاهی نوشته هام بلنده و گاهی کوتاه اما نوشته های بلند رو معمولا کسی نمیخونه مگر قلمت رو دوست داشته باشه:)

۱۱. خودت عموما بلند نویس هستی یا کوتاه نویس
۱۲. چه قدر وبلاگ می خونی خودت؟ چقدر از وقتت؟
۱۳. اهل ارتباطات وبلاگی و تبادلات وبلاگی هستی یا نه؟
۱۴. به نظرت کپی کردن از جاهای دیگه خوبه؟ چطوری میشه جلوش رو گرفت
۱۵. به نظرت نقل قول کردن پست یه وبلاگ دیگه توی وبلاگ کار خوبیه یا نه؟
۱۶. اصلا معرفی وبلاگ دیگه خوبه یا نه؟
۱۷. شبکه های اجتماعی به وبلاگ ضربه زدن یا باعث رشدنش شدن؟
۱۸. وبلاگ نویسی چه تاثیری روی زندگی شخصی ات گذاشته
۱۹. چه قدر توی وبلاگت خودتی؟
۲۰ . چقدر آمارت و بازدید هات برات مهمه؟

11.نوشتن داستانام بلند نویس اما مطالب روزمره نمیدونم بسته به حجم اطلاعات داره
12.راستش شبی یکی دوساعت وقت میذارم البته الان دم کنکور کمتر شده
13.بله
14.من کپی کردن مطالب رو اصلا دوست ندارم اما نوشتن بخش هایی از کتاب نویسندگان بزرگ رو دوست دارم به اشتراک بذارم...
15.اره خوبه اگر به درد بخور باشه اما با ذکر منبع
16.اره خوبه چرا بد باشه؟
17.ضربه زدن اساسی
18.خیلی حالم رو بهتر کرده و دوستای خوبی پیدا کردم:)
19.خیلی^^تند تند میام
20.زیاد مهم نیست راستش رو بخوای نه کامنت نه هیچی...دوست دارم نظراتشون رو بهم بگن اگه خوندن اما عدد کم و زیاد شدن برام مهم نیست مهم اینه که من وظیفه ام رو انجام بدم

۲۱. نظر کاربران تاثیری روی رویه نوشتن ات داره؟
۲۲. نقاط قوت و ضعف و مشکلات وبلاگ نویسی چی هست؟
۲۳. کوتاه نویسی به ضرر وبلاگه یا به نفعش؟
۲۴. از قضاوت ها چقدر ناراحت میشی؟
۲۵. وبلاگ نویسی ترسناکه؟
۲۶. جذابیت وبلاگ به نسبت بقیه جاها چیه؟
۲۷. آرزوت برای وبلاگ نویسی و کلا محیط وبلاگستان چیه؟
۲۸ . بدون ترتیب ۲۵ تا از وبلاگ های توپر ذهنت رو بگو! چه بد چه خوب؟
۲۹. وبلاگ نویس بیشخصیت و بیشعور توی وبلاگستان وجود داره؟
۳۰. وبلاگ نویس خیلی خوب و عالی و باشخصیت توی وبلاگستان وحود داره؟
(مورد ۲۹ و ۳۰ رو اسم نبر و فقط با بلی و خیر پاسخ بده)

اینو نوشتم حذف شد:((((((((((
21.اگه نقد باشه خیلی
22.قوت که خب همین نوشتن خودش قوت زیاد داره و ننقطه ضعفش کم بها دادن بهشه
23.بستگی داره...به ضرر نیست اما نوشته های کوتاه خواننده بیشتر داره
24.خیلی حساسم که قضاوت بشم
25.نه
26.میتونی به طور مستقیم با خواننده در ارتباط باشی
27.دوباره به روزای اوجش برگرده
28.بد به لحاظ محتوایی اصلا دنبال نمیکنم خوب ها ولی هستن شاید بیست و پنج تا نه ولی هست
خیابان ال/سیناپس/رمان های فانتزی/دختری از نسل حوا/حریر به رنگ ابان/نوشته های یک serek/ روزهای رنگی/دنیای درون/وبلاگ خودتون/اقای قدح/دنیای یک انسان چپ دست/دیگه حضور ذهن نیست:(
29.بله:)
30.بله زیاد

۳۱. صمیمی ترین دوستانت رو توی وبلاگستان بنویس (چهار اسم)
۳۲. چه قدر اهل موسیقی هستی؟ چه قدر اهل کتاب هستی؟
۳۳. بازیگر مورد علاقه ات خانم و آقا رو بگو
۳۴. اگر بگن که باید یک کشور رو برای زندگی انتخاب کنی و بعد انتخابت دیگه حق مهاجرت و مسافرت به کشور های دیگه رو نداری کدوم کشور رو انتخاب می کنی(لطفا تقلب نکن و فقط و فقط اسم یک کشور رو بنویس)
۳۵. نظرت در مورد وجودت و فلسفه وجودت چیه؟
۳۶. به معاد اعتقاد داری؟ اگر داری بهشت میری یا جهنم؟
۳۷. اگر قرار بود فیلم زندگی ات ساخته شه دوست داشتی کدوم فیلمنامه نویس بنویسه کدوم کارگردان بسازه و کدوم بازیگر نقش تورو بازی کنه و  سه بازیگر دیگر فیلم رو هم بگو
۳۸. اگر کل زندگیت یک کتاب بود اسم کتاب رو چی میذاشتی؟
۳۹. این دهه از زندگیت چطور میگذره؟
۴۰. اگر یک روز برات نظر بیاد که آدم مزخرف٬ بی ادب٬ مغرور و احمق هستی واکنشت چیه؟ (صادقانه جواب بده)
۴۱. اگر یک روز برات نظر بیاد که انسان مهربون و باشعور و فوق العاده هستی واکنشت چیه؟ (صادقانه جواب بده)
۴۲. لواشک و ترشی جات دوست داری؟

31.منظورت رو از صمیمی متوجه نمیشم اما خب به طور کلی با این چند نفر بشتر ارتباط دارم
ال/امیر محمد/ارکیده/ایدا/حوا/شاخه نبات
32.خیلی اهل جفتش هستم
33.خخب خیلی هستن اما اقا پرویز پرستویی بهترینشه و خانم هم پریناز ایزدیار یکیشه
34.بدون توجه به قوانین و اینا انگلستان
35.اصولا با فلسفه خیلی کم کنار میام:)...راستش اصلا با فلسفه وجودمم مشکل دارم
36.بله و فکر کنم من نیم نیمم کار های غیر انسانی انجام نمیدم اما نمازم نمیخونم پس فک کنم جهنمی:)
37.محسن طنابنده یا مهراب قاسم خوانی بنویسه...پوران درخشنده بسازه یا تهمینه میلانی و بازیگری که منو بازی کنه هم پگاه اهنگرانی...یکیش پرویز پرستویی یکیش فاطمه معتمد اریا یکیش هم غزل شاکری
38.پشت یه دیوار سنگی
39.بد نیست ولی میشه بهتر باشه فعلا کنکور نمیذاره
40.طبیعتا ناراحت میشم اما خب بستگی داره کی بگه خب بسته به شعور اون فرد میتونم واکنش نشون بدم
41.صادقانه به سمت اسمان پرواز میکنم:))))))))))
42.خیلی زیاد:))))))))

۴۳. شیرینی جات چطور؟
۴۴. دوست داری سوالام داغ تر از این شن؟
۴۵. اگر قرار بود از دنیای مردگان کسی رو زنده کنی اون یک نفر کی بود؟
۴۶. اگر خدا بودی چه کار می کردی؟
۴۷. مزخرف ترین کتابی که خوندی٬ مزخرف ترین فیلمی که دیدی٬ مزخرف ترین آهنگی که گوش دادی رو بنویس
۴۸. ضایع ترین اسمی که توی ذهنته چیه؟
۴۹. اگر قرار بود یک وسیله باشی دوست داشتی چی میشدی؟
۵۰. سه تا آرزوی بزرگ کن
۵۱. سه تا آرزوی شخصی کن
۵۲. اگر بهت چهارصد و هشتاد و دو میلیون و دویست و پنجاه و هفت هزار و نهصد و پنجاه و دو تومن بدن یعنی واریز کنن به حسابت چه کارش می کنی؟
۵۳. دوست داری لحظه ای که (خدایی ناکرده) داری فوت می کنی و لحظه های آخر زندگیته صورت کی جلوی چشمت باشه و چه موسیقی پخش بشه اون لحظه و بعد چشمات رو ببندی و سفر آخرت رو شروع کنی؟
۵۴. سه تا از بزرگترین ترس های زندگی ات رو بگو
۵۵. سه تا از چیز هایی که باعث میشه حس قدرت و شادی کنی و بگو
۵۶. تاخالا پست وبلاگی رو خوندی و تو دلت فحش خیلی رکیک بدی؟
۵۷. تا حالا شب خوابیدی و صبح بلند شدی ببینی جات رو خیس کردی؟ حتی توی کودکی اگر بوده بگو!
۵۸. سه تا از بزرگترین خراب کاری هات رو بگو تو کل عمرت
۵۹. سه تا از بزرگترین اتفاقاتی که آبروت در حد فاجعه ای رفت بگو
۶۰. سه موردی که گریه ات رو از خوشحالی یا ناراحتی درمیارن بگو

43.خیلی زیاد
44.نه دیگه انگشتام داره بی حس میشه^^
45.دو نفر...یکی ناظم دبیرستانم رو تا بتونم بازم یه دل سیر تماشاش کنم...یکی دوستم رو که بتونم ازش معذرت خواهی کنم به خاطر غرورم:)
46.به عزیزان کسی کار نداشتم و با اونا امتحانشون نمیکردم
47.مزخرف ترین کتاب یه کتاب فانتزی ایرانی که موجود ترسناکش حلزون بود و اسمش یادم نیست و توی فیلم چند وقت پیش گرگ والت استریت:/و اهنگم من مزخرف ها رو دوست دارم ادم بیشتر باهاشون شاد میشه مثل اخه من مرض دارم اشکین ملودی:))))))))))
48.به خدا نمیدونم:)بازم فکر میکنم میگم
49.کتاب
50.مامان و بابام همیشه زنده باشن/دنیا انقدر جنگ نباشه/هیچ قربانی تجاوزی چه بچه چه بزرگ نباشه
51.ادمی که میخوام بشم/مامان و بابام همیشه زنده باشن/بتونم همیشه ادمای عزیز اطرافم روشاد نگه دارک
52.یه خونه میگیرم چند تا بچه بزرگ میارم و خرج دانشگاهشون رومیدم و یه بخش کمش هم میرم باهاش ایرانگردی:))))))
53.صورت مامانم...اهنگ my immortal
54.حیوونا/جاهای تاریک/اقایون:/
55.روی پای خودم ایستادن/حل کردن مشکلاتم/وقتی اجازه نمیدم اقایون بهم زور بگن^^
56.نه
57.یادم نمیاد این داستانو
58.از یه پسر خواستگاری کردم/کنکور که این چند وقت گند زدم/اینکه به یه نفر توی زندگیم خیلی رو دادم
59.وقتی پشت تلفن یکی رو که نمیشناختم شستم گذاشم کنار بعد فهمیدم از فامیل هامون بوده...بازم همین قضیه خواستگاری از پسر تو کودکی/
60.رسیدن به ارزوم/اینکه اش نخوزده دهن سوخته بشم/اینکه قضاوت بشم


۶۱. تاحالا خبری بهت رسیده که پات شل شه بیفتی زمین؟ خبر چی بوده؟
۶۲. تاحالا تو استخر دستشویی خیس کردی؟
۶۳. نظرت در مورد من و وبلاگم چیه؟
۶۴. اگر ازت بخوام من و خوانندگانت رو خوشحال کنی چه کاری برامون انجام میدی؟
۶۵. اسم نبر ولی وبلاگی هست که به ترتیب : اعصابت رو خورد کنه٬ آشغال بنویسه٬ توهین بهت کرده باشه٬ توهین بهش کرده باشی٬ اذیتت کرده باشه٬ اذیتش کرده باشی٬ ازش خوشت نیاد٬ ازت خوشش نیاد٬وبلاگ عالی ای باشه؟ به ترتیب بله و خیر بنویس با ویرگول ها
۶۶. چند تا دوست داری؟
۶۷. صمیمی ترین دوستانت رو بنویس تا سه نفر
۶۸. اگر قرار بود به مریخ سفر کنی و فقط مجاز بودی ۵ تا چیز یا کس رو با خودت ببری چیا رو می بردی؟
۶۹. فکر کن خدا نظر سنجی گذاشته بین این دو قراره انحام بده . ۱. آدمها فیکس بین ۸۰ تا نهایت ۱۰۰ سال عمر کنن ولی طول روزشون از ۲۴ ساعت بشه ۵۶ ساعت. ۲. طول روز همون ۲۴ ساعت بمونه و به جاش آدم ها ۳۰۰ سال عمر کنن. تو دوست داری کدومش باشه؟
۷۰.دوست داری تا چند سالگی عمر کنی؟

ببخشید اینترنتم قطع شد
61.بله...فوت ناظم مدرسه ام و دوستم
62.نه :/
63.دوست دارم وبلاگتون رو و شخصیتتون هم تازه اشنا شدم باهاتون ولی انسان شریفی به نظر میاین:)
64.نمیدونم...درخواستی هم دارین؟؟
65.اره/اره/نه/نه/نه/نه/اره/اره/اره
66.خیلی...ادم اجتماعی هستم
67.صبا.پرتو.ال
68.موبایل و لب تاپ و صبا و چند تا کتاب و چندتا فیلم خفن
69.1
70.پیشبینیم روی 35الی 40 ساله

۷۱. دوست داری ده سال به عقب برگردی یا ده سال به عمرت اضافه شه( یعنی مثلا خدایی نکرده یه اتفاق برات بیفته یا تو بستر خوابی یکی میاد میگه الان قرار بود بمیری ولی ده سال دیگه بهت میدیم! )
۷۲. بین این قرص ها یکی رو انتخاب کن : سلامتی نامحدود٬ پول نامحدود٬ توانایی نگه داشتن زمان٬ هوش بسیار بالا (فقط یکی!)
۷۳.چه کتابی گریه ات رو در آورده؟
۷۴. مخاطبانت رو یک کتاب مهمون کن (معرفی کن)
۷۵ . سه تا از غذاهای مورد علاقه ات رو بنویس . سه تا از غذاهایی که متنفری هم بنویس
۷۶. دستخطت چطوره؟
۷۷. دروغ نگو ولی تاحالا نمره زیر ۱۰ داشتی؟
۷۸. کدوم درست ضعیف بود؟
۷۹. کمترین نمره زندگیت چند بود؟
۸۰. چه قدر توی جواب دادن به این سوالا صادق بودی؟ درصد بده

71.به عقب برگردم
72.سلامتی نامحدود
73.پسری که صدایش میزدند اوهوی...با روانم بازی کرد
74.غرور و تعصب/باورم کن
75.دوست داشتنی ها:سیب زمینی سرخ کرده/پیتزا سبزیجات/ماکارونی و مشتقاتش
نفرت انگیز ها:انوه اقسام گوشت و مشتقاتش به جز بعضی وقتا جوجه
76.داغون افتضاح
77.نه خدایی...اها یادم اومد اولین امتحان زیست دوم دبیرستانم رو گرفتم 5^^بعدش یادگرفتم زیست بخونم
78.درس ضعیفم عربی
79.فک کنم 11/5توی پیشدانشگاهی چون بیخیال مدرسه بودم و واقعا حساسیتم به نمره از بین رفته بود
80.100%

۸۱. دوست داشتی چه شغلی داشتی؟
۸۲. چه ورزش هایی رو دوست داری؟
۸۳. اگر دوست داشتی سه تا قانون رو عوض کنی کدوم قانون ها رو عوض می کردی؟
۸۴. دوست داشتی در سال ۱۶۸۰ متولد میشدی یا سال ۲۰۶۰؟
۸۵. اگر دوست داشتی ۵ تا عکس یادگاری از ۵ انسان بزرگ دنیا چه حال حاضر چه در تاریخ داشته باشی اون ۵ نفر کیا بودن؟
۸۶.هنرمندی رو ببینی ازش آویزون میشی که بهت عکس و امضا بده یا نه از کنارش رد میشی؟
۸۷. خیلی سوال پرسیدم؟
۸۸. نظرت در مورد زندگی چیه؟
۸۹. اگر خدا بهت ۱۵ سال عمر بده و بگه اینو می تونی تقسیم کنی بین آدم ها و حتی خودت هم برداری. چطوری تقسیم میکردی و به کیا میدادی؟
۹۰. اگر بهت بگن ۲۰ سال از عمرت کم می کنیم ولی صد درصد بهت قول میدیم که هیچ مریضی و دردی نمی گیری و در موقعش توی بستر می خوابی و می میری(خدایی ناکرده) آیا قبول می کنی؟

81.همیشه پزشکی رو دوست داشتم...معماری هم خیلی علاقه دارم و ژنتیک
82.دوچرخه سواری و شنا و بدمینتون و تی ار ایکس
83.قانون سنگسار و قانون اعدام و یه قانون جدید و ترسناکم برای پدوفیل ها
84.هیچکدوم من دوست داشتم زمان قاجار زندگی کنم یا برم تو زمان 1700میلادی تو انگلستان
85.پروفسور سمیعی.هیتلر.جین استن.داستایوفسکی و تزار روسیه
86.نه از کنارش رد میشم حس خوبی به سلفی گرفتن با افراد مشهور ندارم خجالت میکشم
87.اره:)
88.خوبه دوستش دارم:)با همه سختی هاش
89.به صبا و مامان و بابام میدادم
90.بلی از خدامه:)

۹۱. قیمتت چه قدره؟ مثلا چه قدر بهت پیشنهاد بدن کاری رو که دوست نداری انجام بدی. مثل بمب ریختن رو سر ۲۰ تا بچه
۹۲. نظرت در مورد انسان چیه؟
۹۳. دوست پسر داشتی؟
۹۴. دلت برای کسی لرزیده و بهش نگفتی ؟ یعنی تا ابد حتی نتونی بگی؟
۹۵.عطر و اسپری مورد علاقه ات چیه؟
۹۶. به نظرت فیلتر کردن خوبه یا بد؟
۹۷. اگر قرار بود بهت کادویی بدم دوست داشتی بهت چی بدم؟
۹۸. نظرت در مورد صندلی داغ؟
۹۹. دوست داشتی با کدوم هنرپیشه ازدواح کنی؟
۱۰۰. اگر یه روز معروف شدی چه کار می کنی؟
۱۰۱. اگه یه ساز باشی دوست داشتی کدوم ساز باشی؟
۱۰۲. نظرت در مورد ایران؟
۱۰۳.وقتی دلت بگیره کجا میری؟
۱۰۴. آهنگی رو معرفی کن که گریه ات رو درمیاره
۱۰۵.اون وقتی که از زندگی ناامید شدی و میگی دیگه تهشه چی بلدنت می کنه؟

91.هیچی
92.ازشون میترسم:)
93.نه
94.اره تو شش سالگی با افتخارم بهش گفتم خخخ
95.عطر ایفوریا و یه عطر هم هست خنکه اسمش رو نمیدونم...عطرای مردونه هم خیلی دوست دارم و استفاده میکنم مثل هوگو و توین
96.بد باید فرهنگ استفاده اش رو یاد بدن
97.کتاب...من عاشق کتابم:)
98.دوستش دارم
99.هنرپیشه ها؟من اصلا دوست ندارم اگه احمق شدم و ازدواج کردم با هنرمند باشه چون من خیلی حسودم خوشم نمیاد دخترا براش غش و ضعف کنن
100.شاید یه سری چیزای خوب رواج بدم...اول باید دعا کنم خودمو گم نکنم:)
101.پیانو ولی فک کنم گیتار برقی ام:)
102.نظر خاصی ندارم
103.شب ساعت ده شب میرم قدم میزنم و توی پارک نزدیک خونمون تاب بازی میکنم اما خیلی زیاد باشه جدیدا یه جای خوب پیدا کردم به اسم کافه دلفین...توی کتاب فروشی هم حالم خیلی خوب میشع
104.درو باز کن زد بازی...سیگار صورتی ضد بازی...اخرین با باور کنم یا نکنم محسن یگانه و اهنگ علامت سوال شادمهر
105.مامانم به زور بلندم میکنه انقدر میدوونتم تا موتورم باز روشن بشه:)

۱۰۶. آدم تلاشگری هستی؟
۱۰۷. به نظر من اگر وبلاگی رو آدم فالو کنه ولی نخونه و فقط چراغش رو خاموش کنه کارغیر حرفه ای و زشتی عه. وبلاگی رو فالو کردی که نخونیش و فقط چراغش رو خاموش کنی؟ به نظرت این کار درسته یا احمقانه؟
۱۰۸.آدم فضولی هستی؟
۱۰۹. آدم های فضول توی زندگیت هست؟
۱۱۰. تا حالا گذرت به پلیس و کلانتری افتاده؟
۱۱۱. خفن ترین خلافت رو بگو
۱۱۲. تاحالا کسی رو کتک زدی؟ از کسی کتک خوردی؟
۱۱۳.چهار غذایی که عاشقشی و چهار غذایی که متنفری رو بگو
۱۱۴. اگر بگن یه آرزو کن و همین الان این آرزوت براورده میشه صد درصد چه آرزویی می کنی؟ (اگر بگی آرزو می کنم که بتونم صد تا آرزوی دیگه کنم یه فرصت آرزوت میسوزه و دیگه نمی تونی آرزو کنی)
۱۱۵. امیدی به زندگی هست؟
۱۱۶. وبلاگ نویسی هست که بگی خوش به حال دوستای این . خوش به حال دور و بری های این ؟
۱۱۷. سه تا از تنقلات پرطرفدارت رو بگو
۱۱۸. یه شعر مهمونم کن
۱۱۹. دارم گریه می کنم و حالم خیلی بده . چه کار می کنی؟ (یک غریبه)
۱۲۰. عزیزت (دوست یا آشنا یا فامیل) داره گریه می کنه و حالش خیلی بده . چه کار می کنی؟
۱۲۱.فک کن کسی که ازش خیلی متنفری و خیلی خیلی بهت ظلم کرده از تپه داره می افته پایین و دستش به سنگیه و ازت کمک می خواد. کمکش می کنی یا رهاش می کنی؟
۱۲۲. دردناک ترین اتفاق زندگیت؟
۱۲۳.بهترین اتفاق زندگیت

106.نه زیاد...خیلی کم دور موتورم میره خیلی بالا ولی بره هم داغون گرد و خاک میکنه
107.نه اگه خوشم نیاد اصلا فالو نمیکنم:)
108.خیلی ولی خب سعی میکنم سوال نپرسم تا خود طرف بگه نگفتم من فقط دق میکنم البته زود یادم میره بیشتر توی مسایل خودم فضولم به زندگی دیگران کار ندارم مثلا بهم بگن الهام یه چیزی بگم؟بعد نگن...من دق میکنم:)اصلا شب خوابم نمیبره
109.خیلی زیاد
110.نه
111.پیچوندن کلاس عربی و رفتن تو حیاط مدرسه با بچه ها و خوش گذرونی:/
خیلی به نظر داغون میام:)البته بازم فکر میکنم ببینم خفن ترینش چیع
112.کتک زدم کتکم خوردم تا دو روزم خودم و خودش تو بهت کتکی بودیم که من خوردم:/
113.گفتم
114.بتونم اون چیزی که میخوام بشم
115.بلی
116.بله
117.چیپس و نوشابه و ژله
118.شعر مرگ قو...هزیان یک مسلول(صرفا چون خودم دوستشون دارم)
119.اول به حرفات گوش میدم بعد انقدر برات حرف میزنم تا از خنده روده بر بشی
120.بازم تکرار جریان بالا
121.کمکش میکنم
122.میشه نگم؟
123.زیاد بوده نمیشه پس بهترین انتخاب کرد یکیش به دنیا اومدن خواهرم...یکیش سوپرایزم برای قبولیم تو مدرسه خاص...کلا خیلی زیادن

۱۲۴. توی پرانتزها یک اسم رو انتخاب کن خودت و بنویس . توضیح نده فقط انتخابشون کن
(آب٬آب پرتغال)(قهوه٬چایی) (پفک و چیپس) (هندونه و گلابی) (خربزه و طالبی) ( خدا و شیطان) (مرگ بر اثر سقوط هواپیما و مرگ در بستر) (آبی و قرمز)‌ (اپل و گوگل) (بیان و بلاگفا ) (ماکارونی و قورمه سبزی) (نون پنیر و املت) ( آواز یا تلاوت ) ( خودکار یا مداد) (نامه یا ایمیل) (چپ یا راست) (سس قرمز یا سفید) (نوشابه زرد یا مشکی) (فوتبال یا والیبال) ( پینگ پنگ یا شطرنج) (پولداری یا سلامتی) (توییتر یا فیس بوک) (فوتوشاپ و کرل) (ویندوز و لینوکس) (اصفهان و شیراز) ( عطر و اسپری) (چادر و مانتو) (فایرفاکس و کروم) (کوبیده و جوجه) ( ترشی یا سالاد‌) (گیتار و تار) ( موبایل یا تبلت) (رابطه و تنهایی) (کتاب و مانتو) (علم و ثروت)(شیرینی و ترشی)(پیاز و سیر) (موس یا تاچ پد) (دکمه ای یا لمسی)‌(یوتیوب یا آپارات)(نوشتن یا خوندن)(سیاه یا سفید) ( مانتو بلند یا مانتو کوتاه) ( دوست یا خواهر) (حموم آب داغ یا حموم آب خنک)(سردرد یا دل درد)

اب/قهوه/چیپس/هندونه/خربزه/خدا/مرگ در هواپیما/قرمز/گوگل/بیان/ماکارونی/نون پنیر/اواز/مداد/نامه/راست/سفید/مشکی/والیبل/پینگ پنگ/سلامتی/فیس بوک/فوتوشاپ/ویندوز/اصفهان/عطر/مانتو/فایرفاکس/جوجه/سالاد/گیتار/تبلت/تنهایی/کتاب/علم/ترشی/سیر/تاچ پد/لمسی/اپارات/نوشتن/سفید/نه کوتاه نه بلند /دوست/حموم اب داغ/سردرد

هاتف! 😣😣😣😣😣

یه سوالم میذاشتی واسه بقیه بمونه!

نه کلا عاشق این برنامه صندلی داغ با صد سوالی هستن:)برای حوا هم همین بود:))))))))

۱۰۰. در مورد اینا یا جواب یک کلمه ای بده یا جمله بگو
مادر . فرزند . دختر. زندگی . هندونه . تابستون . خنده . موسیقی . غذا . کشتی . کاراته . جنگل . بوی مستراح . کتاب . خودکار . حریر . موبایل . نامه . گریه . دستمال . بارون . هاتف . دروغ. ریا . دین . تتلو . عطر . کوچه . آسمون . احسان خواجه امیری . همایون شجریان . مهران مدیری . علی دایی . محسن طنابنده . سیروس مقدم . علیرضا طلیسچی . مایکل جکسون . مدونا . پازل بند . تابلو . دوستی. تلاش . خودباور . دماوند . مشهد . تهران . سایت . رمضان . دفتر . بوی نم . کاغذ . آب . آتش . قهوه . خیار . روانشناسی . وبلاگ . حوا٬ کوکو٬ بازنده٬برنده٬ سفر٬ هدف٬ تغییر٬ روان٬ تلوزیون٬ نویسنده٬ دلقک٬ عیدی٬ اردیبهشت٬ مهتاب . دمبل . حباب . دندون . بی خوابی . عید . بهار. به وقت شام . مستعار . کوه . فارسی . سکو . هدیه . گل . عطر .بوی خیار .دعا . الهام . عشق
۱۰۱ . دوست داشتی اگر اسمت الهام نبود چی بود?
۱۰۳. وبلاگمو نقد کن . با کمال میل میشنوم :)

عشق/زالو/رو اعصاب/تلخ و شیرین/عشق/عشق/عشق/عشق/رو اعصاب/قدرت/ارامش/رو مخ/عشق/کثیف/سر میخوره بدم میاد/اعتیاد/ذوق/سبک/رفیق/عشق/دوست/اعصاب خورد کن/کتک/برنامه هدفمند/نفرت انگیز/خوش بو/دوست دارم کاهگلی اشه/دوست ندارم/فیلم رگ خواب/عشق/دوستش دارم/نخبه طنز/کارگردان دوست داشتنی از بچگی تا الان/قرار نبود/رقص/گوش ندادم/اهنگ پیشواز/راهنما/پایدار/خستگی/خوبه:)/استوار/خیابون طلاب:))))))))))))/شهید بهشتی:)/خوبه/روزه/نوشتن/ارامش بخش/نقاشی/استثقا/خاطرات کودکی/همدم شب و روز مرهم سردرد/روزای باشگاه باهاش گشنگیم رو برطرف میکردم:)/روانشناسی کودک رو دوست دارم/ترشحات ذهن مریز نویسنده/وبلاگ حوا:)/زیست/حس این روزام/حس روزای قدیم/خوشگذرونی/والا/دوست ندارم تغییر رو/ارامش/حوصله سر بره هرچی بیشتر پاش بشینی کلافه تر میشی/یه رگ دیوانگی باید داشته باشه/شادی اور/کتاب خریدن باهاش/ماه تلخیه/ترسیدی زل بزن از پنجره ات به ماه:)/روزای باشگاه و نحسی دراز نشست و شنا و دمبل/محسن یگانه/دکتر فلانی/احمقانه و درداور/حس خوب تازگی/زنگی زنگی/دوست دارم ببینم/بهش اعتقاد ندارم/کوه نوردی دوست/سخت/پرش/ذوق/رز/ایفوریا/کرم نیوا/حس خوب/موهبت الهی^^/بهش اعتقاد ندارم
101.باران
102.تازه اشنا شدم ولی روند قشنگی داره...مخصوصا یه بخش جدید کشف کردم:)

ارجاع می‌دم به سوالات هاتف 
:)))) 
اگر چیز اضافه‌ای به نظرم رسید می‌پرسم

اره همه سوالا رو پرسیدن:))))))))
باشه:)

@ارکیده
سوال که زیاده . من بازم دویست تا دیگه میتونم بپرسم
فک کنی میاد ذهنت

ینی بازم میخواین بپرسین؟؟
:)))))))))))

سلام الهامِ عزیزم :)

گفتی در بچگی روسیه بودی درسته؟
چیزی ازشون بیاد داری؟ واقعا همشون شبیه مدل‌هان؟ :|

سلام باز کم پیدا شدی ایداهااااا دقت کردی؟؟؟

بله بله همش یادمه
نه اصلا زشتم زیاد داشتن:))))))))))))))))))

الهام جان حالت خوبه؟ قندت نیوفتاده؟
چیزی نیاز نداری ؟ :))

الان یهویی دستم خورد یه ده تا سوالی که جواب داده بودم پرید واقعا قندم افتاد:)))))))
گشنه ام شد باز^^

@هاتف
واقعنی؟
بازم هست؟ بازم میشه؟ :))

من هرچی فک کردم غیر اون سه تا سوالی به ذهنم نرسید :|

خخخ لابد میشه دیگه
نه اولشم تهدید کردن نمیشه جواب نداد:)

ای جونم. برو یه خرما بخور بیا  :))

خرما جواب نمیده من صد کیلو نبات میخوام^^

من همین الان فقط از اتف ویال دارم چه جوری این همه سوال به ذهنت میاد؟
سلام دوست عزیز:)
چند سالته ؟
اسمت چیه؟
و اینکه به سوالات هاتف جواب میدی؟؟


سلام عزیزم
20 سالمه و اسمم الهامه و بله جواب دادم ولی انگشتام بی حسه باورمم نمیشه تموم شد و جواب دادم:))))))

من چندتا سوال به ذهنم رسید.
نمیدونم تو سوالای هاتف هست یانه، اگه بود جواب نده :)
۱. خودتو توصیف کن تو یه جمله، نهایت دوتا :)
۲. یکی از چیزایی که عمیقا خوشحالت میکنه، ( کوچیک یا بزرگ)
۳. حسرتی داری تو زندگیت؟
۴. یه اسم قشنگ پسر یه دختر پیشنهاد بده، ( دارم لیست اسامی مینویسم ؛) )
۵. دوست صمیمی داری؟
۶. دوست داری دوستای مجازی واقعی بشن؟ :)
۷. تو بچگی به توام میگفتن، الهام و الهه کفگیر و ملاقه؟ :|

1.مهربون و به وقتش خشک...خیلی مغرور ولی نه همه جا
2.کتاب خریدن.خوردن قهوه
3.بله
4.دختر باران پسر ارمایل و ارتین و ارتام
5.بلی
6.بلی چندتا دوست مجازی واقعی دارم
7.نه بهم یکی میگه زنگوله و بچه بودم بهم میگفتن تئو
به تو میگفتن؟؟؟

مثلا اگه بگم حالتون خوبه خودش یه پا سواله ؟ :)

بله
شکر خدا صبح شاکی بودم از دستش الان خوبم:)
حال  هوای من عین شماله یه ددقه بارون یه دقه افتابی

@ارکیده
بیا دیدی گفتم میشه بازم سوال کرد؟ سوالای من تموم شد دیگه بیشتر از این اذیته . ولی میشه . کلی سوال توی جهان وجود داره که میشه پرسید! من صندلی داغ رو که برگزار میشد قدیما تا سیصد تا سوال هم کردم!
@خانم بل
اومده دیگه . بازم هست ولی خب خسته میشه الهام گناه داره
اگر دوست داشتی بازم یه صد تا دیگه بپرسم :)))))))

هاتف ینی هنوز سوال داری؟؟؟

اگر می خوای باز بپرسم . ولی بیشترش دیگه اذیت میشی :)
رحم کردم بهت

واقعا سوال داری هنوز؟؟کل شخصیتم رو در اوردی:))))))))))))

سوال که ذهن خلاقه . میسازه دیگه . جیزهای بامزه تر. سوالات باحال تر . دوس داری بپرسم :| ولی نه گناه داری 

دوست داشتی بپرس من که 150تاش رو جواب دادم 300تای بعدی هم روش خخخ

من فقط الهه بودم. دوست الهام نامی نداشتم
یبار بچه های همسایه از دوستم "فایزه" حرصشون گرفته بود بعد رو به من میخوندن "الهام و الهه کفگیر و ملاقه"باور کن من هنوز برام سواله. چرا من؟ آخه من چرا؟ :))

منم یه دوست صمیمی یه زمانی داشتم اسمش فائزه بود
میدونی قرار بود اسم خواهرم رو بذارم الهه تا به اسمم بیاد اما یهویی مامانم اسم عروسک بچگی هام رو روش گذاشت:)
الهه ها رو دوست دارم هرچی الهه دیدم تو عمرم دوست داشتنی بوده:)

نه گناه داری دلم نمیاد تایپ ۱۰۰ تا سوال دیگه رو هم به گردنت بندازم

^^دلت نمیاد یا خسته شدی؟؟
میخوام ببینم کی کم میاره^^
وگرنه من خسته نشدم(الکی)

در راستای جمله آخر، منم الهه امااا
ارکیده نیسم اصلا
:دی

بله بله بله:)))))))))))))

^-^
زمزمه وار: الهه دوست داشتنی 

:))

:))))))))))))

اصلا ذوق کردم باور کن :دی

بی زبون بازی و چاپلوسی گفتم:)

همون الکی تهش کافیه
من پرچم سفید برداشتم

ولی خدایی این همه سوال چطوری ذهنت خلق کرد!؟

یه دور کامل وبلاگ و دنیاش رو نقد کردم با سوالات:))))

منم دیگه . آدم وقت بذاره سوال هم طراحی می کنه :)

بله بله:)

سلام
البته همه ی سوالها رو هاتف پرسید ماهم چندتا بپرسیم
۱.چرا مینویسی؟
۲.دفتر خاطرات هم مینویسی؟
۳.اهل تلویزیون یا رادیو هستی؟
۴.بهترین کتاب و فیلمی که دیدی چیه؟
۵. حجاب اجباری آری ؟نه؟
۶.بهترین و بدترین اتفاق زندگیت چی بوده؟
۷. دوست داری چقدر عمر کنی؟
۷. به موزه ی صندلی داغ چی میدی؟
۸. چه ماشینی دوست داری؟
۹.حس لحظه ی بیرون اومدن از امتحان کنکور رو توصیف کن؟
۱۰. چه سوالی دوست داشتی ازت بپرسن که نپرسیدن؟

ممنون شاد باشی

سلام

اشکالی نداره:)
١.تا ذهنم رو خلوت کنم
٢.بلی
٣.خیلی کم...حوصله ام رو سر میبرن...بیشتر فیلم دوست دارم بخرم ببینم
٤.خیلی زیادن ولی یکی از بهترینا غرور و تعصب بود از رمان فیلم همباز فیلم غرور و تعصب
٥.ببخشید مستقیما به این سوال جواب نمیدم ولی گاهی تو نوشته هام مشهوده
٦.بهترین اتفاق به دنیا اومدن خواهرم و بدترینش فوت دو نفر از عزیزانم
٧.نمیدونم...چی بدم؟
٨.ژیان^^
٩.بستگی داره خوب داده باشی یا بد:) ولی خوب باشه حس میکنی یه باری برداشته شده
١٠.همه سوالا رو پرسیدن:)
متشکرم

نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان