بانو لیدی



یکی از عواملین پیشرفت من در زندگی یکی از دوستانم به نام ال هست.از اونجایی که بنده بسیار امروز و فردا میکنم در انجام تصمیم هایم ال همیشه با فهمیدنشون بنده رو مجبور میکنه بدون فوت وقت انجامش بدم...یکی از این تصمیم ها کلاس زبان بود که سال دوم دبیرستان تصمیمش رو گرفتم و ال با اعمال ضرب و زور بنده رو با خود کشان کشان به موسسه برد و رفتیم برای تعیین سطح.خلاصه که خاطرات خیلی بس بسیار شیرینی از اون دوران شش ماهه زبانم دارم.

یادم میاد استادمون اقایی بود که بسیار قشنگ درس میداد و خیلی خوش برخورد بود و سر کلاسش حسابی به ماها خوش میگذشت.از قضا یه روز که سر کلاسش بودیم و بحث خواننده ها بسیار گرم بود و مدام با ذوق از همه امون میپرسید خواننده مورد علاقه اتون کیه یهویی خودش گفت:

-میدونین چیه!؟من عاشق لیدی گاگام

همه با چشمای گشاد نگاهش کردیم که ینی اخه چراااا!؟

گویا فهمید که یهویی جفت دستاش رو با ذوق به هم کوبید و گفت:

-وای همه چیزش معرکه اس...صداش...اهنگاش...ریتمش...مفهمومش...چهره اش...هیکلش...لباساش

خیلی متعجب دست بلند کردم و گفتم:

-ببخشید یه سوال بپرسم!؟

لبخندی زد و گفت اره حتما بپرس.

به نشونه تفکر دستی به چونه ام کشیدم و گفتم:

-استاد مگه لیدی گاگا اصلا لباسم میپوشه!؟

کلاس غرق خنده شد و استاد متفکرانه گویا بانو لیدی دقیقا رو به روشون ایستاده تفکری کردن و گفتن:

-نه راست میگی نمیپوشه

و بعد سر به گریبان فرو برده و تدریسشون رو ادامه دادند^^


واقعا نمیفهمم...خب اگه دوستش دارین بگین دوستش دارین هر دوست داشتنی که دلیل نمیخواد که.

۳ موافق ۰ مخالف
عجب :|

داغان بود😂😂😂

عجب کسی رو دوست داشته :/
البته شهامتش قابل تحسینه!

اره انقدر شهامت که بیاد بگه عاشق لباساشه!؟؟😂😂

وای اون لحظه فقط تصورم روی موزیک ویدئو تلفنش بود که یکی از این نوار های زرد خطر رو دور خودش پیچیده بود😂

بعدش اومد سر کلاس یا بازنشست شد 😂😂

نه یه چند ترمی باهاش داشتیم...بعدش دیگه من مدرسه ها درس سنگین شد نتونستم برم:(

آدم باید موزیک محور باشه تا خواننده محور
من همشون رو دوست دارم

اینم ایده خوبیه من هم موزیک محورم هم خواننده محور:))

ال؟ ال کیه ؟ منم؟ هان؟
*در میان آنتراکت کلاس ریاضی عمومی با این پست مواجه میشود. استاد چپ چپ به چشمانی که تا دقایقی پیش خمار بود و اکنون گویی توپ تنیس است می نگرد و نوای حضور غیاب است که در کلاس می پیچد....*

بله بله ال شمایین بانو:)
خوشحالم خواب رو از سرت پروندم
ساعتای کلاستش رو بده هر تایم انتراکت سرحالت بیارم مخاطب خاص:)

حالا کی هست ایشون؟

کی؟

میشه ال بیاد گوش منم بپیچونه، بلکم کارامو درست و سر وقت انجام بدم؟ :/

نمیدونم والا...برای من که خیلی این لطف رو میکنه:)

البته تابستون هم هی گوشم رو پیچوند که بریم گواهینامه بگیریم من مسافرت خورد به تورم نشد برم:(

غالبا اساتید زبان تو موسسه ها آدمای باحالی هستن!
منم خاطرات خیلی خوبی از دوران کلاس زبانم دارم! این وسط کلی هم بد و بیراه انگلیسی یاد گرفتیم D: 

خیلی زیاد...واقعا خیلی خوب بودن

نه واسه ما دختر و پسر با هم بودیم نمیتونستن بد و بیراه یادمون بدن:)))

وای عاااالی بود نصف شبی کلی خندیدم خدا خیرت بده :))))
همونو بگو مگه مجبورن عاخه؟
:))))))

چاکریم:)

نمیدونم والا لابد مجبورن😂😂^^

عاشق لیدی گاگا بودن واقعا خروجیش برای آخرت نه! دنیای دوست شما چیه؟

بله!؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان