برنده و بازنده

زمانی که برنده می‌شوی نیازی به توضیح نداری ؛ وقتی می‌بازی ، چیزی برای توضیح دادن نداری .


(آدولف هیتلر / نبرد من)



۷ موافق ۰ مخالف
سلام :)

در هر دو صورت توضیح وجود نداره ...

سلام:)
اما چقدر با هم متفاوت هست احساساتش:)
مهم درون ادماس

اصلاً لزومی نداره توضیح بدیم!

یله بله:)

هیلتر کلا خودش یه نماد شده

:)دوستش دارم خیلی

نباید در هر صورت توضیح بدیم. چون توضیح یعنی اعتراف به ضعف.

بله بله:)

یه روزی حتما حتما باید کتابشو بخونم...

ممنون

منم همینطور:)


خواهش میکنم

خوب در هر صورت حرف نمی زنی، انگار نه انگار...

احساسات متفاوته

بله یکی لب خندون دارد و دیگری دل گریون و این هم احساساتش:)

فراتر از این حرفاس

راستش رو بخواین جفتش رو تجربه کردم:(

عالی بود
تهیه می کنم و می خونمش
منونم

بله به نظرم باید کتاب خوبی باشه 

منم نخوندمش هنوز منتظرم بعد کنکور اولین کتاب بخونمش

من هم تجربه کردم ولی زبان و دستم از گفتن و نوشتنش ناتوانه
..

بله گاهی ادم حتی اگر نویسنده قدری باشه نوشتن احساساتش مشکل و تقریبا نشدنیه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان