چه بود و چه شد

بی هدف کنار برادرم،امیر،نشسته بودم و اونم این کانال اون کانال میکرد تا رسیدیم به فوتبال.
بازی یوونتوس و رئال...خلاصه یه دل سیر کوری خوندیم و بازی که شروع شد،ساکت نشستیم و خیره به تلویزیون داشتیم بازیو دنبال میکردیم که یهویی دوربین زین الدین زیدان رو نشون داد.منو میگی یهویی خیره به تلویزیون مات موندم😂😂😂
امیر متوجه غیر عادی بودنم شد گفت:چی شدی!؟
گفتم:امیر یه چیزی بگم نمیخندی بهم!؟
گفت:نه بگو
یهویی غش کردم از خنده و بین قهقه ام بریده بریده گفتم:این یکی از اولین عشقای من بوده😂😂در عنفوان کودکی توی هر فوتبالی دنبالش بودم😂😂😂
متعجب یه نگاه به من کرد یه نگاه به تلویزیون که حالا داشت ادامه بازیو نشون میداد بعد گفت:ینی از این رسیدی به خوزه مورینیو!؟
گفتم:اره بابا من خیلی داغون بودم😂هدفمم نمیدونستمااا فقط خوشم میومد ازش چون لباس تیمش زرد بود😂😂
یادش به خیر تا مدت ها وقتی تلویزیون نشونش میداد خانواده غش میکردن از خنده منم با ذوق خیره میشدم بهش😂
اخه چرا کودکی من انقدر ننگ برانگیز بوده!؟
بچه های مردم تو بچگی عاشق جاستین بیبر میشدن من عاشق زین الدین زیدان😂😂
البته ننگش کمتر از عاشق جاستین بیبر شدن هستش ولی خب بازم...😂
هعی زندگی😂
خلاصه که خیلی عاشقش بودم نمیدونین با چه عشقی همه فوتبالا رو میدیدم تا پیداش کنم و براش ذوق کنم😂

پ.ن:فعلا رئال جلوعه زنگی برام شیرینه:)))😂😂🤘🏻🤘🏻
۱ موافق ۱ مخالف
چقدر فوتبالی هست دختر :))

نه زیاد فقط بازی های رئال رو میبینم😂😂😂😂

با پرسپولیس😂😂😂

حتما الانم عاشق رونالدوین دیگه :))

نه عاشقش نیستم ولی بازیکن خوبیه...خیلی بهتر از مسی هستش:)))

دنیای کامپیوتر:
(زیاد فوتبالی نیستم.)

از معدود اقایونی هستین که میبینم فوتبال رو دنبال نمیکنین:)

دنیای کامپیوتر:
(بیشتر اهل درس و کامپیوتر هستم)

موفق باشین:)

دنیای کامپیوتر:
(شما هم همین طور بانو.)

ممنونم:)

پدر عشق بسوزه
ولی خدایش برای اوقات فراغت بهتر:)

اصلا بهش فکر میکنم دلم میخواد پنجره رو باز کنم و خودمو بندازم پایین ولی ارتفاعش تا سطح زمین فقط یک متره:(((((


اره:)

من فقط کل کل می‌کنم نتیجه برام مهم نیست :)))

نهههه ینی رئال نبره!؟؟؟😂

داداشم طرفدارِ رئاله منم چون قراره ضدش باشم بارسا :)))

حالا حتما باید ضدش باشی:)))))))))))))))
رئال عشقه*_*

گل رونالدو رو دیدی ؟

شاهکار بود:)))))))))))محشراااااا اصلا خستگیم در رفت
پوست بوفون رو کند:))))))))))))
خدا میدونه چقدر جیغ زدم و حرص داداشم رو در اوردم:)))))))))))

داداشت بارساییه ؟ (مثل داداش من )

نه داداش من اینجوریه که بهش میگم:
+بارسا یا رئال؟
-پاری سن ژرمن
+پرسپولیس یا استقلال؟
-سپاهان:/
همینقدر روی اعصاب

یووه تیم دومش بود که ترکوندیمش:)))))))))))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان