خدا



احمقانه است فکر می‌کنیم خداوند فقط وقتی صدای افکارمان را می‌شنود که او را به اسم صدا می‌زنیم و نه وقتی که مشغول افکار پلید روزمره‌مان هستیم. 


#جزء_از_کل 

#استیو_تولتز

۵ موافق ۰ مخالف
اره واقعا
خیلی نکته ی جالبی بود
کتاب خوبیه!

بله جالب بود.

این کتاب عالیه:)

اکثرا همینطوری فکر می‌کنیم

اره:(((

خیلی وقته تصمیم دارم این کتاب رو بخونم:(

خیلی کتاب قشنگیه

منم تصمیم دارم بخونمش بعد کنکور:)

وایی این کتاب فوق العادست =/
من هنوز نخوندم البته😂

منم نخوندم اما گاهی چند صفحه ای ازش ورق میزنم و ان شا الله تیر ماه شروعش میکنم

همین چند صفحه های گاه گاه و نقد هایی که ازش خوندم نشون میده کتاب زیبایی هست:)
شما هم دوست داشتین شروعش کنین فکر نمیکنم پشیمونی داشته باشه تهش:)

همینطوره ...

عیدتونم مبارک :)

بله:))

ممنونم:)))

بعد یکسال !!:)))

باورتون میشه اصلا یادم نمیاد این موقع جوابتون رو داده باشم؟؟:(

واقعا من شرمنده ام🤦🏻‍♀️

بعدا نوشت:الان فهمیدم
داشتم کامنتای قسمت هرزنامه رو میدیدم متوجه شدم کامنتون اونجاست نمیدونم دستم خورده یا چی ولی برگردوندمش به کامنت ها و گزینه هرزنامه نیست رو زدم
برای همین الان براتون سند شده
وگرنه من این همه غایب نبودم توی وبلاگ:(
من شرمنده ام

اتفاقا خیلیم برام جالب بود :))

فکر کردم ناراحت شدید:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان