معاشرتی



معاشرتی بودن گرایشی خطرناک و حتی تباه کننده است. زیرا ما را با کسانی در ارتباط قرار می دهد که بیشترشان از نظر اخلاقی فرومایه و از لحاظ ذهنی کند و منحط اند. تقریباً همه ی رنجهای ما از ارتباط با دیگران نشأت می گیرند. 

 



(#آرتور_شوپنهاور / #در_باب_حکمت_زندگی)


۶ موافق ۰ مخالف
آی آی آی آی ... 
درود بر فرمانروایی عقل ، درود بر رعایت اعتدال ! درود بر ذهن هوشیار!

ممنونم:)

سلام:چه خوب گفتن ایشون:)

و انتخاب شما خوبتر و این نشون میده چقدر تو ارتباط با دیگران دقیقین

ایام به کامتون

ممنونم

اتفاقا مناسفانه نمیدونم بگم یا خوشبختانه من ادم معاشرتی هستم که خب با خوندن این متن به عمق فاجعه پی بردم
و خب مدتی هست که سعی میکنم یه مقدار فیلتر بذارم توی انتخاباتم:)
ممنونم به همچنین

من الان بیام این جمله رو بگم مامانم بم میگه افسرده:|
حالا یچی هم میگه جاش نیس بگم:|

مامانا عزیزن تاج سرن:)حتی با این حرف هاشون:))))

خیلی حرفای مامانا قابل گفتن نی حداقل مامان من که همینه:)))))
با این حال ینی نگم دلم براش ضعف میره!؟خخخ

(تقریباً همه ی رنجهای ما از ارتباط با دیگران نشأت می گیرند)
چقدر اینو دوست دارم!
ممنونم

البته گاهی بهتره فرافکنی رو کنار بذاریم و به گناهان خود اعتراف نماییم:دی

منم خیلی دوستش دارم:)

اون که بععععله اکسیژن زندگی مادرِ:))

اره اره:)


حتی حتی حتی وقتی یهویی یه چیزی میگی میزنن میترکوننت و ترور شخصیتی میشی از مهر بالای مادری:)))من که میپرم انقدر گازش میگیرم تا جیگرم خال بیاد:)
اینکه چرا بوس نه و گاز هم دیه یه داستانه
وقتی بوسشون میکنی میگن چیه!؟چی میخوای؟
اینه که با گاز علاقه رو تزریق کنی خیلی بهتره:دی

سلام 
انسان موجودی اجتماعی هست ولی این خصلت نباید باعث بشه با هر کسی هم کلام بشیم 

دقیقاااا

ممنونم:)

واقعا تباه کنندس

بله بله

چه بدبینانه! کمی هم غیر منصفانه

بستگی داره از چه زاویه با چه گذشته ای بهش نگاه کرد:)

آخه این یه قانون کلی داره میگه...
مگه‌این که تصور کنیم به خاطر تجربیات شخصی خودش داره این حرف رو میزنه که در این صورت دیگه نمیشه بهش فیلسوف گفت!

جوابی در ذهن دارم اما راستش رو بخوای نحوه بیانش رو بلد نیستم

ببین اکثریت همیشه در تباهی هستن
عده کمی انسان اگاه وجود داره
این قانون کای درباره ی اکثریته
اینکه شما دوستانی از جنس اقلیت دارین خب این یه بحث خیلی دیگه اس و امیدوارم همیشه همینطوز بمونه و با انسان های فرومایه هیچوقت برخورد نکنی
اما خود من بسیار با انسان های فرومایه برخورد داشتم و بحث کردم و وقتم رو هدر دادم:)
نمیدونم تونستم درست مطلب رو برسونم یا نه
همیشه با این قسمت مشکل داشتم:)

متوجه منظورت شدم عزیزم
من کتاب" هنر بر همیشه بر حق بودن" شوپنهاور رو خوندم و دید غالبش نسبت به مردم همین بدذاتی و بدفطرتیه، فکر میکنم این دید، روی برداشتش از معاشرتی بودن هم موثر بوده...
به هرحال بنا به اعتقاداتم نمیتونم بپذیرم که"تقریبا همه رنج های ما از ارتباط با دیگران نشات میگیره." و خوش بینم به مردم و ارتباط با آدم ها، همین :)

قاعدتا همه اش هم اینطور نیست و وقتی ما بگیم همه مشکلات ما در بازخورد از معاشرتی بودنمون با دیگرانه خب این فرافکنی بیش نیست تو قسمت کامنا پایین تر هم نوشتم اینو:)


امیدوارم هیچوقت هیچ ادمی باعث بد بینی ات نشه
خود منم همیشه سعی میکنم خوشبین باشم:)
اما خب جوانب هم باید سنجید:))))

من اصلاً اجتماعی نیستم -_-

خیلی خوبه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان